bo-szi-lvi

Apró-cseprő dolgaim... avagy gondolatok, amik foglalkoztatnak.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ajándék (4) alkonyat (4) állat (3) amerika (2) autó (3) baba (6) bál (3) bevezető (1) bomba (1) boszi (11) breaking dawn (1) búék (1) cica (1) csirke (1) darren shan (1) diákmunka (1) ébredés (1) éjjel (2) érettségi (5) erőszak (1) f1 (4) fanfiction (3) fantasy (6) farkas (2) film (11) gondolatok (1) halloween (1) harry potter (2) hétköznapok (15) informatika (8) ital (1) jég (2) kedvenc (17) kezdet (2) költözés (1) köszöntés (8) kritika (1) madár (1) mágia (1) mozi (7) névnap (3) novella (2) önvédelem (1) palacsinta (1) peti (2) recept (3) reggel (1) reklám (2) robert pattinson (2) ruha (3) sport (4) suli (13) süti (4) szeged (3) szösszenet (4) szülinap (3) tervek (2) tojás (2) top5 (4) törppilla (5) továbbtanulás (3) twilight (3) üdv (1) vámpír (3) varázslat (3) verseny (3) vicc (2) virág (2) vírus (0) vizsga (2) within temptation (1) zene (5) Címkefelhő

Friss topikok

Szegeden jártam, egyetemet láttam...

2009.12.17. 18:35 - Velours

Címkék: suli szeged továbbtanulás

Ma volt az SzTE TTIK és BTK-jának nyílt napja. Busszal mentünk osztálytársammal. Képzeljétek, nem tévedtem el, sőt, egész egyszerűen eltaláltam a BTK épületéig. Naaaaagy, rózsaszín épület. :) Mondjuk, lehetne szebb rózsaszín is. Szóval tízre beültünk az előadásra, néztünk egy kisfilmet a karról, meg a szakokról, aztán a szokásos előadás, amit lassan már kívülről fújunk. Utána külön egy szakirányt néztünk meg: médiainformatika. Levittek minket az egyetem tv stúdiójába, és mondhatom, nagyon tetszett!

Aztán, kis kóválygás után (most már tudom, hogy jutok el a Dómig, meg a Hősök Kapujáig, na meg a JUGYU-t is tudom, hol van! :P ) visszatértünk a TIK-be, ami ismét csak nagyon tetszik. Gyönyörű szép! Szóval ott meghallgattam az informatikai karról egy kiselőadást, meg néhány diplomamunkát, illetve köt.progot mutattak nekünk. A furcsa, hogy mindegyik fajtából láttam már, kivéve az utolsót. :P Nem is tudom, kinek köszönhetem ezt. :D Szóval kössz érte. :) Végül vártam egy órát osztálytársamékra, akik jóval később végeztek, és irány a busz.

A nap jól eltelt, élveztem, néha picit ideges voltam, néha fagyoskodtam. És a remény se hal meg sose.

És körülbelül a jelentkezési sorrendet is tudom mostmár. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bo-szi-lvi.blog.hu/api/trackback/id/tr371605027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása