bo-szi-lvi

Apró-cseprő dolgaim... avagy gondolatok, amik foglalkoztatnak.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

ajándék (4) alkonyat (4) állat (3) amerika (2) autó (3) baba (6) bál (3) bevezető (1) bomba (1) boszi (11) breaking dawn (1) búék (1) cica (1) csirke (1) darren shan (1) diákmunka (1) ébredés (1) éjjel (2) érettségi (5) erőszak (1) f1 (4) fanfiction (3) fantasy (6) farkas (2) film (11) gondolatok (1) halloween (1) harry potter (2) hétköznapok (15) informatika (8) ital (1) jég (2) kedvenc (17) kezdet (2) költözés (1) köszöntés (8) kritika (1) madár (1) mágia (1) mozi (7) névnap (3) novella (2) önvédelem (1) palacsinta (1) peti (2) recept (3) reggel (1) reklám (2) robert pattinson (2) ruha (3) sport (4) suli (13) süti (4) szeged (3) szösszenet (4) szülinap (3) tervek (2) tojás (2) top5 (4) törppilla (5) továbbtanulás (3) twilight (3) üdv (1) vámpír (3) varázslat (3) verseny (3) vicc (2) virág (2) vírus (0) vizsga (2) within temptation (1) zene (5) Címkefelhő

Friss topikok

F1

2009.06.21. 19:56 - Velours

Címkék: sport verseny f1 autó

Jó, jó, persze, tudom... :D Igen, Én is szeretem a Forma 1-et. (vagy csak szerettem?) Először lássuk az előzményeket: kiskoromban Apuval ültünk le fotelba a tévé elé, előtte egy sós kenyér szelet, előttem a levegő. És akkor hajrá, nézzünk Forma 1-et. Természetesen Michael Schumachernek szurkoltunk. :P Még mindig azt mondom, hogy Ő az Ász. :D

Aztán ez laposodott, teltek múltak az évek, Én leszoktam erről a sportról. Középsuli első vagy második évében kezdtem megint nézni. Fél osztály F1 rajongó, naná, hogy Én is újra rászokom. Néztem is mindig, hajrá Hamilton (lehet megkövezni, amiért neki "szurkoltam").

A mostani verseny tetszik nagyon, megkevert mezőny, végre a "kisebb" csapatok is nyerhetnek. Bár a Brawn viszi a pálmát, élen vannak, a többiek megint nem igazán hagynak esélyt. De azért hajrá Button!!! Jó pasi, és jól vezet.

 :D Na meg hajrá Vettel!!! Szintén az előző mondat mondható el róla.

 :D Most Ők kettőjük a kedvenceim, nekik szurkolok. Oké, ez volt eddig.

Most mi van? Jelzem, vasárnap van, Forma 1 nap (Brit nagydíj), amiről én teljesen lemaradtam (na jó, mégsem, Vettel befutóját láttam, meg a díj átadást - úgy ahogy - , de tényleg csak ennyit). Ennek egyik oka, hogy itt volt Lili, a másik, hogy annyira már megint nem érdekel. Az előző futam, pedig? Nahh, hát... annak láttam az indulását, aztán utána szépen bealukáltam, néha-néha felriadtam, majd a végét is elaludtam, pedig akkorra ébren voltam, "na azt mégnézem!". Aha, az interjúk alatt ébredtem fel... Lehet szidni, megkövezni.

Múló varázs? Vagy egyszerűen nem tudtam magam ébren tartani? Pillanatnyi érdektelenség? Nem tudom, az biztos, hogy már nem hoz annyira lázba, mint mondjuk egy hónapja. A következő futamon kiderül. ;-)

(u.i.: és igen, nem bírtam magammal, nem akartam egy nap megint két posztot írni, de muszáj volt, lehet olvasni - már aki látogat :D )

(u.u.i.: tudom, sok lett a hivatkozás, target_blank-kal, de nem kell órákig nyitva hagyni egy-egy képet, erről nem fogok leszokni, akármennyire zavar némelyeket, Én így szeretem. Sorry érte. :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://bo-szi-lvi.blog.hu/api/trackback/id/tr371199429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása