bo-szi-lvi

Apró-cseprő dolgaim... avagy gondolatok, amik foglalkoztatnak.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

ajándék (4) alkonyat (4) állat (3) amerika (2) autó (3) baba (6) bál (3) bevezető (1) bomba (1) boszi (11) breaking dawn (1) búék (1) cica (1) csirke (1) darren shan (1) diákmunka (1) ébredés (1) éjjel (2) érettségi (5) erőszak (1) f1 (4) fanfiction (3) fantasy (6) farkas (2) film (11) gondolatok (1) halloween (1) harry potter (2) hétköznapok (15) informatika (8) ital (1) jég (2) kedvenc (17) kezdet (2) költözés (1) köszöntés (8) kritika (1) madár (1) mágia (1) mozi (7) névnap (3) novella (2) önvédelem (1) palacsinta (1) peti (2) recept (3) reggel (1) reklám (2) robert pattinson (2) ruha (3) sport (4) suli (13) süti (4) szeged (3) szösszenet (4) szülinap (3) tervek (2) tojás (2) top5 (4) törppilla (5) továbbtanulás (3) twilight (3) üdv (1) vámpír (3) varázslat (3) verseny (3) vicc (2) virág (2) vírus (0) vizsga (2) within temptation (1) zene (5) Címkefelhő

Friss topikok

Érettségi

2009.06.26. 18:49 - Velours

Címkék: informatika peti vizsga érettségi

Az érettségi... ez az a vizsga, melyet minden ember megtapasztal. Óvoda, általános iskola, középiskola, melynek végén egyeseknek nagy megpróbáltatás ez, másoknak könnyebb.

2009, június. Van, akinek "simán" érettségi, Nekem az előrehozott fajtából kellett egyet tennem... Elvégre, Én akartam. Informatikából. Köszönöm, Richárd Tanárúnak, amiért felkészített, és nyaggatott minket. :) Kezdve az osztályzóvizsgával, mely azt hiszem, mondhatom, hogy könnyű volt, befejezve a mai szóbeli felelettel.

Operációs rendszerek. Nem épp a szívem csücske, jobban örültem volna a perifériák tételnek, de nem panaszkodhatom, végülis ezt is tudtam. (na jó, egy-két kérdés azért nyögve-nyelős volt... ) Nem írom le a menetét, mindenki tapasztalta már, vagy, ha még nem, remélhetőleg fogja. :) A délelőtti szóbelik után fél négykor következett a zárás, és az eredmény hirdetés.

Ötöst kaptam, igen, dicsérettel, bár ennek is van története... ^^ Bevallom, kissé meglepődtem, és elfátyolosodott szemmel vettem tudomásul, hogy mégis kaptam, csak becsúszott egy kis "hiba". :) De most már minden rendben, repülni tudnék a boldogságtól, és végre VAKÁCIÓÓÓÓ!!! :)

Ezúton köszönöm Rácz Richárd és Hornyák János Tanárúrnak, valamint Hoffman Péternek, amiért mellettem állt, és segített, és bíztatott, hogy sikerülni fog. Sikerült. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://bo-szi-lvi.blog.hu/api/trackback/id/tr361210640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A szerzetes 2009.06.26. 20:03:13

Én azzal vitatkoznék h minden ember... Nagyon sokaknak nincs érettségiük...


süti beállítások módosítása