bo-szi-lvi

Apró-cseprő dolgaim... avagy gondolatok, amik foglalkoztatnak.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ajándék (4) alkonyat (4) állat (3) amerika (2) autó (3) baba (6) bál (3) bevezető (1) bomba (1) boszi (11) breaking dawn (1) búék (1) cica (1) csirke (1) darren shan (1) diákmunka (1) ébredés (1) éjjel (2) érettségi (5) erőszak (1) f1 (4) fanfiction (3) fantasy (6) farkas (2) film (11) gondolatok (1) halloween (1) harry potter (2) hétköznapok (15) informatika (8) ital (1) jég (2) kedvenc (17) kezdet (2) költözés (1) köszöntés (8) kritika (1) madár (1) mágia (1) mozi (7) névnap (3) novella (2) önvédelem (1) palacsinta (1) peti (2) recept (3) reggel (1) reklám (2) robert pattinson (2) ruha (3) sport (4) suli (13) süti (4) szeged (3) szösszenet (4) szülinap (3) tervek (2) tojás (2) top5 (4) törppilla (5) továbbtanulás (3) twilight (3) üdv (1) vámpír (3) varázslat (3) verseny (3) vicc (2) virág (2) vírus (0) vizsga (2) within temptation (1) zene (5) Címkefelhő

Friss topikok

Száguldó cirkusz

2009.10.29. 19:44 - Velours

Címkék: sport verseny f1 fanfiction

Nos, bevallom, kissé le vagyok maradva az F1-et illetően. Persze, tudom, a bloggal is, de nah... majd igyekszem. :) Amit most meg szeretnék osztani, az leginkább egy kérdés, aminek nagyjából már utána jártam. Ki az a Jaime Alguersuari??? Azon kívül, hogy egy naggggyon jó képű srác. :P :$

Kezdem az elejént. Tehát véletlenül, de egyáltalán nem sajnos, egy Forma 1-es fanfictionöket publikáló oldalra tévedtem, ahol róla találtam egy történetet. (Vagy ez már túl nagy reklám? :$) A vezetékneve ismerős volt, igy fogtam magam, és felkerestem barátom, a google-t. Találtam életrajzot is, szóval már el vagyok igazítva, és végre képben vagyok. Teljes a béke. :D Ja, és nem mellesleg Button lett a VB! Persze, ezt már mindenki tudja. :D Mondjuk az meglepetésként ért, hogy vasárnap Abu Dhabiban futam lesz. Ez ilyen meglepi, vagy ajándék? Mert, gondolom, egyik bajnokságba sem számít bele... Persze, azt azért sejtem, hogy a pályát avatják fel, de most??? Mint mondtam, kicsit le vagyok maradva F1 ügyileg. Na, mindegy. Valaki azért felvilágosíthatna ebben a témában. (Másképp már felvagyok. :P)

Ciao!

A bejegyzés trackback címe:

https://bo-szi-lvi.blog.hu/api/trackback/id/tr451484833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A szerzetes 2009.10.30. 08:18:09

Nem értek a lovakhoz, de tudtommal attól, hogy már megvan ki a világbajnok még nem szokták abbahagyni a futamokat (már csak azért sem, mert g****ci sok pénzt hoz egy-egy futam).
Az Abu Dhabi pálya az utolsó 17. utam. Teljes értékű az előzőekkel.
Ha a barátod nem tud valamit, kérdezd meg a barátnőd - Wikit!


süti beállítások módosítása